Ljubljanske mlekarne - Tradicija - Skrb - Zanesljivost Mujeva nova zelena oblačila

Smo vodilna mlekarna v Sloveniji, kjer spreminjamo mleko in druge darove narave v sveže in okusne izdelke za zdravje in užitek vseh generacij.

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.

Pravno obvestilo V redu

23. januar 2017

Tina Žurbi

Mujeva nova zelena oblačila

Zapisano pod Trendi

Ne le kakovostni, tudi lepi.

Osem let je minilo, odkar se je rodil Mu, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn z najširšim naborom mlečnih izdelkov. Potrošniki so se v tem času spremenili, z njimi pa se morajo razvijati tudi izdelki, pa naj bo to v smislu vsebine ali oblikovanja. Letos so se pri Ljubljanskih mlekarnah odločili, da naredijo korak naprej in izdelke blagovne znamke Mu odenejo v sodobna, opazna oblačila, pri tem pa ohranijo prepoznavnost edinstvenega Muja. Posodobili so osnovni logotip Mu, rahlo so spremenili tudi odtenek zelene barve in povečali fotografije na embalaži, ki so privlačne za oko in vabijo k uživanju. Prevladujejo bolj živahne barve, s čimer skušajo doseči enega ključnih ciljev: bolj izstopajoče izdelke na polici.

Vloga embalaže na polici je vedno večja, saj je treba kupca s pojavnostjo izdelka prepričati v komaj nekaj sekund trajajočem intervalu. Žare Kerin, kreativni direktor agencije, ki je zasnovala novo podobo, pri tem pravi: »Izziv je narediti blagovno znamko še bolj prepoznavno, bolj poenoteno, pa vseeno dovolj razlikovalno znotraj izdelčnih skupin, tako da kupec zlahka najde izdelek, ki ga išče. Ob tem pa je osvežitev dizajna podrejena še funkcionalnosti embalaže ter posodobitvi izdelčnih skupin in posameznih izdelkov.«

Prve jogurte Mu v novi preobleki ste lahko uživali že od novembra, a ker gre za blagovno znamko z več kot 70 različnimi mlečnimi izdelki, se bodo zadnji »stari« Muji poslovili približno do konca leta 2017.

Vsi članki