Ljubljanske mlekarne - Tradicija - Skrb - Zanesljivost O Nas

Smo vodilna mlekarna v Sloveniji, kjer spreminjamo mleko in druge darove narave v sveže in okusne izdelke za zdravje in užitek vseh generacij.

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.

Pravno obvestilo V redu

O družbi

Našo zgodbo smo začeli pisati leta 1956, ko smo bile Ljubljanske mlekarne ustanovljene kot podjetje Glavne zadružne zveze Slovenije. Na začetku je nekaj več kot 200 delavcev kupcem dnevno zagotovilo 69 tisoč litrov mleka v steklenicah. Le leto kasneje smo ponudbo obogatili z jogurtom, smetano, skuto in sirom. Leta 1958 pa smo kupce razveselili z začetkom proizvodnje sladoleda na palčki – prvi v tedanji državi.

Ves čas našega delovanja zasledujemo in ustvarjamo trende na trgu mleka in mlečnih izdelkov. Danes smo vodilna mlekarna in največji grosist z mlekom in mlečnimi izdelki v Sloveniji. Med vsemi mlekarnami v Sloveniji odkupimo Ljubljanske mlekarne največ domačega mleka, pri čemer sodelujemo z več kot 2000 slovenskimi kmetijami. Za vsako cisterno mleka lahko s sistemom sledljivosti natančno ugotovimo, na kateri kmetiji je bilo mleko proizvedeno. Prav tako za vsak naš proizvod natančno vemo, kako, kdaj in iz katerih surovin je bil proizveden.
Tržno naravnanost dokazujemo s premišljeno zasnovanimi in uspešnimi blagovnimi znamkami kot so Alpsko mleko, Mu, Ego, Maxim premium in Jošt. Skrb za kakovost in varnost izdelkov je naš vsakdanjik, nenehno posodabljamo opremo in skrbimo za čim manjše vplive našega delovanja na okolje. Pri tem nas vodi zavzetost naših sodelavcev in zadovoljstvo kupcev ter potrošnikov. V Sloveniji nam potrošniki še posebej zaupajo, tako tudi uspešno ohranjamo večinski tržni delež.

Celovit prodajni program izdelkov združujemo v štiri osnovne skupine:
- beli program (jogurti in napitki, sveže in trajno mleko, skute in namazi, smetana),
- siri (poltrdi, trdi in topljeni, mozarella),
- sladoledi (drobni, družinski in gostinski),
- zamrznjeni izdelki (sadje, zelenjava, meso).

Naš uspeh sloni na ljudeh – danes jih zaposlujemo več kot petsto. Kot največja mlekarna v Sloveniji zaposlujemo različne profile ljudi in jim ponujamo priložnosti za nadaljnji razvoj. Pri tem se zavedamo, da so sposobni, motivirani in zavzeti zaposleni ključni dejavnik, ki lahko uspešno podjetje pripelje med najuspešnejša.

Osebna izkaznica

Naziv

Ljubljanske mlekarne, d. o. o.

Sedež

Tolstojeva 63, 1000 Ljubljana

Poslovni račun IBAN

IBAN: SI56 0310 5100 0343 007
BIC: SKBASI2X SKB d.d. Ljubljana

ID za DDV

SI93710593

Osnovni kapital

18.285.482,39 €

Leto ustanovitve

1956

Pravni status

Družba z omejeno odgovornostjo

Vpis v sodni register

Srg 2017/20413 in Srg 2017/21330,
dne 26. 5. 2017

Matična številka

5048257

Število zaposlenih

572 na dan 31. 5. 2017

Telefon

+386 (01) 588 15 00

Faks

+386 (01) 588 18 87

Elektronska pošta

Spletno mesto

www.l-m.si

Vodstvo

Učinkovit sistem vodenja in upravljanja zagotavlja uspešno poslovanje, izboljšuje komunikacijo in povečuje zaupanje vseh deležnikov družbe.

Tomaž Žnidarič

direktor družbe

»Zaupanje potrošnikov in drugih deležnikov v naše izdelke in blagovne znamke je pomemben del našega delovanja, ž željo še dodatno utrditi vodilni položaj naše družbe na slovenskem trgu mleka in mlečnih izdelkov. Zaupanje je prav tako pomemben del naše korporativne kulture. Smo zanesljiv poslovni partner in največji odkupovalec slovenskega mleka. Ljubljanske mlekarne smo največja mlekarna v Sloveniji in poslujemo kot del skupine Lactalis, znotraj katere iščemo sinergije za doseganje čim večjih uspehov.«

Tomaž Žnidarič se je skupini Lacalis pridružil leta 2011 in do prevzema vodenja Ljubljanskih mlekarn opravljal naloge generalnega direktorja Lactalis Bosna in Hercegovina. V svoji poslovni karieri je pridobil bogate vodstvene izkušnje tako v slovenskem kot mednarodnem okolju.

Temeljne usmeritve

Vse naše delovanje temelji na poslanstvu, viziji in vrednotah. Poslanstvo in vizija izražata namen obstoja družbe in ji dajeta usmeritev za poslovanje. Vrednote pa so prepričanja, ki nas vodijo na naši skupni poti.

Poslanstvo

Z znanjem, izkušnjami in inovativnostjo spreminjamo mleko in druge darove narave v sveže in okusne izdelke za zdravje in užitek vseh generacij in omogočamo potrošnikom, da vsak dan posežejo po njih.

Vizija

Ljubljanske mlekarne smo zanesljivo in inovativno prehransko podjetje. Smo največje prehrambeno podjetje v Sloveniji in prepoznaven ponudnik mlečnih in drugih izdelkov v srednji in jugovzhodni Evropi.

Vrednote

Več o vrednotah naše družbe preberite v rubriki Kariera.

Glavni mejniki družbe

2013

Ljubljanske mlekarne postanemo nov član Skupine Lactalis, ene največjih mlekarskih skupin na svetu.

Naš najbolj priljubljeni sladoled na palčki Lučka praznuje svoj 55. rojstni dan.

2012

Praznujemo 45 let blagovne znamke Alpsko mleko, ki ji ob tej priložnosti posodobimo embalažo in grafično podobo.

Uspešno zaključimo prenovo obrata za izdelavo trajnih izdelkov.

2011

Ljubljanske mlekarne praznujemo 55 let obstoja in 15 let blagovne znamke Ego.

Začetek 14,5 milijona evrov vredne investicije v prenovo obrata za izdelavo trajnih izdelkov v Obratu Ljubljana.

2010

Blagovna znamka Maxim Premium s sloganom »Tvoj edinstven užitek« praznuje 15. obletnico.

2009

Namestitev in zagon nove linije za izdelavo in polnjenje plastenk

Družinski sladoled Planica praznuje 35. rojstni dan.

2008

Na novo postavimo novo arhitekturo vseh blagovnih znamk, v okviru katre »zelena linija« izdelkov dobi novo podobo in ime Mu.

Legendarni sladoled na palčki Lučka praznuje 50. rojstni dan.

V Obratu Ljubljana smo postavili in zagnali polnilno linijo Shikoko za polnjenje izdelkov s podaljšanim rokom trajanja.

2007

Izvaja se program prenove družbe.

Blagovna znamka Alpsko mleko praznuje 40. obletnico obstoja.

2006

Uspešno prodremo na italijanski trg, kjer hitro pridobimo stalne kupce.

Proizvodnjo poltrdih sirov iz Maribora preselimo v Kočevje.

V Obratu Ljubljana začne obratovati avtomatizirano visoko-regalno skladišče.

2005

Zaključimo obsežen naložbeni cikel v tehnološko-tehnično posodobitev priprave in polnjenja svežega mleka in fermentiranih izdelkov.

2004

Po obsežnih investicijah zaženemo prenovljeno proizvodnjo v povezanem podjetju PPM Tuzla.

Poslovati začne povezana družba Ljubljanske mlekarne, d. o. o., Zagreb, Hrvaška

Postavimo novo arhitekturo blagovnih znamk za sladolede.

2003

Razvijemo novo arhitekturo blagovnih znamk in v skladu z vrednotami družbe tudi nov korporacijski slogan »Tradicija. Skrb. Zanesljivost.«.

Pridobimo certifikat ISO 14001.

S pridobitvijo večinskega deleža mlekarne v Tuzli začnemo pisati zgodbo o skupini Ljubljanske mlekarne.

2002

Izvedemo rekonstrukcijo in koncentracijo proizvodnih obratov Ljubljanskih mlekarn.

2001

Pripojitev Mariborske mlekarne.

2000

Pripojitev Gorenjske mlekarne.

1999

Ustanovna skupščina delničarjev.

1998

Iz družbe z omejeno odgovornostjo se preoblikujemo v delniško družbo.

1997

Izvedemo obsežno rekonstrukcijo obrata za proizvodnjo trajnih izdelkov.

Kot prva slovenska mlekarna prejmemo certifikat ISO 9001.

1990

Na podlagi Zakona o podjetjih se preoblikujemo v družbo z omejeno odgovornostjo.

1986

Številne tehnološke izboljšave, ki smo jih izvedli, nam omogočijo izdelavo novih sladoledov, sirov, jogurtov in kasneje ledenega čaja.

1974

Z združitvijo največjih dobaviteljev mleka postanemo največja živilsko-kmetijska organizacija v Sloveniji.

1967

Začnemo proizvajati trajno mleko z blagovno znamko Alpsko mleko.

1965

Zaženemo nov obrat za proizvodnjo trajnega mleka in posodobimo proizvodnjo sladoleda.

Iz nekdanje konzumne mlekarne razvijemo industrijsko mlekarno s proizvodnjo številnih mlečnih izdelkov za širše jugoslovansko tržišče.

1958

Ljubljanske mlekarne kot prvi v tedanji državi začnemo industrijsko proizvodnjo sladoleda; sladoled na palčki Lučka je bil med prvimi.

1957

Začnemo proizvajati jogurt, smetano, skute in sir.

1956

Ustanovitev Ljubljanskih mlekarn kot podjetja Glavne zadružne zveze Slovenije.

Inovativnost in razvoj

Stalno spodbujamo inovativno razmišljanje

Znanje, predanost in inovativnost naših sodelavcev so temelji našega uspeha. Zato sistematično spodbujamo inovativno razmišljanje zaposlenih, ki lahko dnevno podajo predloge izboljšav in inovacij. Vsako leto razpišemo tudi interni natečaj »Izziv leta«, kjer lahko vsak sodelavec poda predlog za izboljšavo na določenem področju.

Da bi v čim večji meri zadovoljili želje naših kupcev, sledimo in ustvarjamo trende razvoja pri izdelkih in novih tehnologijah. Vse naše dobrote pot do domače mize začnejo v laboratoriju, kjer razvijamo in preizkušamo novosti. Vseskozi uvajamo nove tehnologije, ki nam odpirajo možnosti za nadaljnji razvoj inovativnih izdelkov. Tako zagotovimo, da na prodajne police pridejo resnično najbolj kakovostni izdelki, po katerih bodo z veseljem posegli naši zvesti kupci.

MU Vita - zmagovita inovativnost

Ponosni smo, da našo inovativnost opazi in nagradi tudi mednarodna stroka. Mednarodno mlekarsko združenje in revija Dairy Innovation sta nam denimo podelila nagrado IDF Dairy Innovation Award 2011 za inovativnost v mlekarski industriji. Blagovna znamka MU Vita, sinonim za lahke, zdrave izdelke z manj maščob in sladkorja, je tako dobila posebno priznanje v kategoriji najboljše nove blagovne znamke. Namazi in maslo MU Vita pa so zmagali v kategoriji najboljši novi namazi in masla.

Inovativnost pri doseganju ciljnih skupin

Trendom, ki jih ustvarjamo na področju mlečnih izdelkov, mora slediti tudi način komunikacije. Pri oglaševanju in doseganju ciljnih skupin zato klasične oglaševalske metode nadgrajujemo z novimi digitalnimi mediji in inovativnimi promocijskimi aktivnostmi.

V komunikacijo vnašamo elemente presenečenja in kreativnosti, ki prinašajo opaznost in želeno razlikovanje. Pogumna odločitev za inovativne in drugačne nagovore ciljnih skupin nam prinaša poslovne uspehe, opazila in večkrat nagradila pa nas je tudi strokovna javnost.

Priznanja in nagrade

Čokoladno Alpsko mleko je produkt leta!

Slovenski potrošniki so v neodvisni nacionalno reprezentativni raziskavi Produkt leta izbrali Alpsko mleko s čokolado kot enega izmed najboljših izdelkov v letu 2015. Raziskava Produkt leta je namenjena oceni mnenja slovenskih potrošnikov o produktih (izdelkih in storitvah) široke potrošnje, ki temeljijo na inovacijah, uporabnosti, zadovoljstvu in nameri nakupa, torej skupaj prinašajo dodano vrednost v očeh kupca.

Jogurti Mu Extra med najbolj inovativnimi živili

Inštitut za nutricionistiko je februarja predstavil najbolj inovativna nova živila, proizvedena v Sloveniji, med katere so potrošniki uvrstili tudi jogurte Mu Extra iz Ljubljasnkih mlekarn. Izbrana živila po konkurenčnosti, kreativnosti ter prehranski sestavi v svoji skupini izstopajo od ostalih in dokazujejo, da se slovenski proizvajalci živil trudijo potrošniku ponuditi izboljšana, kakovostna in zdravju koristna živila.
Več na: http://www.l-m.si/sl/mlekarske-novice/novice/jogurti-mu-extra-inovacija-leta-2015-1423667492.html

Ljubljanskim mlekarnam nagrada Trusted Brand 2015

Bralci revije Reader's Digest so Ljubljanske mlekarne že devetič zapored izbrali kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v kategoriji mleko in ji s tem podelili nagrado Trusted brand 2015. Letos je raziskavo strokovno izvajala agencija Mediana, ki je vprašalnike poslala 8.013 naročnikom revije Reader's Digest. Naročniki so navedli svojo najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v skupno 32 kategorijah.

Sir za žar z drobnjakom Mu Cuisine postal šampion kakovosti

Na 29. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov, ki poteka v okviru mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma AGRA, je sir za žar z drobnjakom Mu Cuisine prejel laskavi naziv šampion kakovosti. Izdelki Ljubljanskih mlekarn so prejeli skupaj 21 odličij.
Več na: http://www.l-m.si/sl/mlekarske-novice/novice/mu-cuisine-sir-za-zar-z-drobnjakom-postal-sampion-kakovosti-1785797.html

Nagrada Outstanding za Planico

Plakat Samo ena je Planica je prejel nagrado Outstanding za izjemen dosežek na področju zunanjega oglaševanja. Žirija Outstandinga nagrajuje sveže kreativne ideje, inovativno rabo medija, odličnost izdelave, skratka vse, kar je drugače in pritegne pozornost.
Fotografija: Urban Štebljaj

Zaupanje v znamko Ljubljanske mlekarne je naraslo

Bralci revije Reader's Digest so Ljubljanskim mlekarnam v kategoriji mleka že osmo leto zapored podelili laskavi naziv trusted brand oziroma zaupanja vredna blagovna znamka. Na vprašanje, kateri znamki zaupate, če govorimo o mleku, je 70 odstotkov vprašanih slovenskih naročnikov revije navedlo Ljubljanske mlekarne. Zaupanje v našo korporativno blagovno znamko je v primerjavi s preteklim letom naraslo za 8 odstotkov.

Dva šampiona kakovosti

Na 28. ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v okviru 52. mednarodnega sejma Agra v Gornji Radgoni sta 12 mesecev starana Kranjska gauda in sladoled Piran Grand, lešnik s čokoladnim prelivom, prejela naziv šampiona za izjemno kakovost. Tudi sicer je vseh 16 izdelkov prijavljenih na ocenjevanje prejelo odličja za kakovost.
Povezava na: http://l-m.si/sl/novice/1402664350.html

Finalisti za nagrado za družbeno odgovorne podjetniške prakse

Mreža za družbeno odgovornost Slovenije je v sodelovanju s partnerskimi organizacijami podelila nagrade za družbeno odgovorne podjetniške prakse. Ljubljanske mlekarne so se skupaj s Kemijskim inštitutom in skupnim projektom Računalniške simulacije potencialnih funkcionalnih dodatkov ‒ lovilcev kemijskih karcinogenov v kategoriji velikih podjetij uvrstile med finaliste.
Fotografija: Marko Vitas

Med petimi finalisti

Letos so drugič podelili slovenske letne nagrade za največje dosežke v vsebinskem marketingu, imenovane pomp. V kategoriji internih tiskanih medijev in kategoriji naslovnic se je revija Iz zelenega v belo, namenjena zaposlenim v naši družbi, uvrstila med finaliste.
Fotografija: Peter Giordani

Naj razstavljavec

Na Otroškem bazarju, največjemu sejmu za družine v Sloveniji, smo že tretje leto zapored prejeli nagrado za najboljšega razstavljavca po mnenju obiskovalcev. Na sejmu smo v dobrodelni akciji 1 Lučka = 1 topel obrok zbrali tudi sredstva, s katerimi smo preko Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje omogočili 1896 toplih obrokov za otroke, katerih družine so se znašle v stiski.
Povezava na: http://l-m.si/sl/novice/1410724411.html

Nagrada Outstanding za »citylight« Maxim premium

Na letošnjem ocenjevanju plakatov, ki so bili v letu 2012 objavljeni na oglasnih površinah Europlakata, je strokovna žirija v petih kategorijah izbirala med 502 plakata in nagradila pet zmagovalnih. V kategoriji »citylight« (svetlobna vitrina) je žirijo najbolj prepričal plakat Ljubljanskih mlekarn za sladolede Maxim premium in si tako prislužil nagrado.

Trusted Brand

Slovenski naročniki revije Reader' s Digest so navedli svoje najbolj zaupanja vredne blagovne znamke za leto 2013 v skupno 40 kategorijah. V kategoriji »mleko« so zaupanje že šesto leto zapored izkazali znamki Ljubljanske mlekarne.

Nagrada za presežke - Effie 2012

Najuglednejšo nagrado na področju tržnega komuniciranja sta si za svojo učinkovitost prislužili dve naši komunikacijski akciji in prejeli srebrni nagradi Effie 2012. V kategoriji dolgoročno komuniciranje je bila nagrajena oglaševalska akcija Ego Slim & Vital, v kategoriji digitalno komuniciranje pa je nagrado prejela spletna serija Milkbusterji.

Nagrada za energetsko učinkovitost

Na natečaju za energetsko učinkovit projekt, ki je letos potekal že štirinajstič, smo se Ljubljanske mlekarne s projektom izkoriščanja odpadne toplote sterilizatorjev in priprave hladilne vode po izboru strokovne komisije uvrstili med tri finaliste in bili razglašeni za zmagovalce. Projekt smo izpeljali v sklopu prenove obrata za izdelavo trajnih izdelkov, v katerem med drugim izdelujemo tudi Alpsko mleko.

Pridobili smo certifikat HALAL

Nekateri naši izdelki odslej potrjeno ustrezajo standardom islamske skupnosti, s čimer se Ljubljanskim mlekarnam odpirajo vrata do potrošnikov muslimanske veroizpovedi in s tem tudi na nove trge. V drugi polovici februarja smo kot druga slovenska mlekarna in trinajsto slovensko podjetje pridobili certifikat HALAL.

19 medalj kakovosti

Na 27. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni so izdelki Ljubljanskih mlekarn za svojo kakovost prejeli 19 odličij: 9 velikih zlatih medalj, 7 zlatih, 2 srebrni in 1 bronasto medaljo. Prejeta priznanja so dokaz kakovosti, tehnološke dovršenosti in izbranega okusa naših izdelkov.

Velik korak z manjšim odtisom

Kot prvo podjetje iz živilsko-predelovalne industrije v Sloveniji smo prejeli certifikat EMAS in se pridružili osmim podjetjem v Sloveniji, ki že vpeljan celovit sistem za ravnanje z okoljem. S tem velikim korakom na področju trajnostnega razvoja puščamo vedno manjši odtis na okolje, ob tem pa beležimo tudi poslovne koristi.

Pohvala za komuniciranje na Twitterju

Ljubljanske mlekarne smo na konferenci o vsebinskem marketingu POMP za komuniciranje na družbenem omrežju Twitter prejele posebno pohvalo. »Sproščeno, pozitivno, predvsem pa odprto in transparentno. Eden od, če ne skoraj edini primer večjega podjetja v Sloveniji, pri katerem je razvidno, da z ljudmi komunicira človek, ne le abstraktna blagovna znamka," je na podelitvi nagrad povedal predsednik strokovne komisije Nenad Senić.

Najboljši tiskani interni medij

Naša interna revija Iz zelenega v belo je prejela nagrado Papirus za najboljši tiskani interni medij v Sloveniji. Nagrado, za katero se potegujejo vsa tiskana in elektronska glasila, namenjena obveščanju zaposlenih oziroma komuniciranju z zaposlenimi v podjetjih, zavodih in organizacijah Republike Slovenije, podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi.

Smo okolju prijazno podjetje 2013

Poslovna akademija Finance nam je podelila nacionalno okoljsko nagrado in tako smo Ljubljanske mlekarne postale Okolju prijazno podjetje 2013. Nagrado smo prejeli za uvajanje novih tehnologij, s katerimi zmanjšujemo izpuste v okolje in nadzorujemo porabo naravnih virov. Samo v enem letu smo uspešno zmanjšali ogljični odtis našega obrata v Ljubljani za 11 odstotkov.

Polni certifikat Družini prijazno podjetje

Prejeli smo ga kot prvi iz živilsko-predelovalne industrije v Sloveniji. S prejemom polnega certifikata smo se zavezali, da bomo v prihodnjih treh letih k obstoječim aktivnostim za lažje usklajevanje dela in družine vpeljali še nekaj novih in nadgradili tiste, ki jih že izvajamo. Zaposlenim bomo tako pomagali pri iskanju ravnovesja med obveznostmi. Certifikat podeljuje nevladna organizacija Ekvilib inštitut v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Ljubljanske mlekarne - zaupanja vredna blagovna znamka 2012

Zaupanje potrošnikov nam uspeva ohranjati dolgoročno. Zato smo ponosni, da smo v raziskavi European Trusted Brand revije Reader’s Digest že petič prejeli naziv zaupanja vredna blagovna znamka oziroma Trusted Brand 2012. V kategoriji mleka smo prejeli kar 66 odstotkov glasov.

Spletna serija Milkbusters prejela Veliko nagrado SOF

Mleko je preveč dolgočasno, da bi ga lahko komunicirali na zanimiv način … Seveda gre za mit. To je potrdila tudi žirija 21. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki je spletni seriji Milkbusters podelila veliko nagrado SOF v tekmovalni skupini digitalno komuniciranje. S serijo smo nagovarjali mlade in hkrati komunicirali koristi Alpskega mleka. V tekmovalni skupini korporativnih oglasnih sredstev pa je kolebnica Ego age protect prejela zlato priznanje.

Sladoled Maxim premium - šampion kakovosti

Že tradicionalno uspešni smo bili na 26. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni. Sladoled Maxim premium (okus burbonska vanilja s karameliziranimi mandlji) je prejel naziv šampion kakovosti. Naši izdelki so prejeli še petnajst velikih zlatih medalj, štiri zlate, šest srebrnih in dve bronasti medalji.

Nominacija za oskarja

Embalaže blagovnih znamk MU Vita in Freddo so se uvrstile med pet finalistov natečaja slovenski oskar za embalažo 2012. Oskar se nam je izmuznil, a ste lahko prepričani, da nas boste med zvezdami še videvali.

Alpski topljeni sir – zmagovalec VIP testa

Neodvisna ocenjevanja so za nas pomembna potrditev kakovosti naših izdelkov. Zato nas veseli, da je bil na neodvisnih testiranjih, ki jih izvaja revija Zveze potrošnikov Slovenije VIP, najbolje ocenjen naš Alpski topljeni sir. Konkurenco smo presegli predvsem zaradi odličnih senzoričnih lastnosti.

Naj razstavljavec 7. Otroškega bazarja

Otroke je težko navdušiti, a nam je vendarle uspelo. Obiskovalci Otroškega bazarja so nam namreč podelili častni naziv naj razstavljavca. Predstavili smo se s sladolednim vrtom Lučke in prijateljev.

Srebrna medalja za dimljeni sir Jošt

Tik pod vrhom. Dimljeni sir Jošt je na 11. mednarodni siriadi v avstrijskem Hopfgartnu prejel srebrno medaljo.

Dobra tržna komunikacija deluje – Effie 2010

Najboljša tržna komunikacija je tista, ki je učinkovita. In mi smo ponosno med najboljšimi – oglaševalska akcija Ego Slim & Vital je prejela zlato nagrado Effie 2010. Z odlično in pravočasno strategijo nam je to uspelo v času, ko je kategorija postajala generična.
Prav tako je bila zelo učinkovita akcija ob praznovanju 35. obletnice Planice – zanjo smo prejeli srebrno nagrado Effie 2010. Takrat je sladoled Planica požel tudi svetovno slavo – vpisal se je v Guinnessovo knjigo rekordov kot najdaljši sladoledni posladek na svetu.

Pet nagrad na Slovenskem oglaševalskem festivalu

S tokratnega Slovenskega oglaševalskega festivala smo se vrnili s kar petimi nagradami. Še posebej uspešna je bila Sponzorska plata Slona in Sadeža, saj je prejela tri nagrade – zlato in veliko nagrado v kategoriji inovativnih oblik oglaševanja in nagrado dobre vile za najbolj duhovit oglas leta. Prejeli smo tudi dve srebrni priznanji in sicer za radijski oglas Muuuu (ESL mleko) in za Knjigo užitkov, ki smo jo izdali ob 15. obletnici blagovne znamke Maxim premium.

Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2011

Cenimo zaupanje potrošnikov in se vseskozi trudimo, da ga ohranjamo. To potrjujejo zunanje raziskave – tudi leta 2011 smo prejeli naziv zaupanja vredna blagovna znamka oziroma Trusted Brand, ki ga podeljuje priznana revija Reader’s Digest. V kategoriji mleka smo prejeli kar 72, v kategoriji sladoledov pa 67 odstotkov glasov.

Šampionski mlečni namaz MU in kar 28 odličij

Izjemno uspešno smo se odrezali na 25. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni. Mlečni namaz MU s kumaricami, gorčico in koprom je bil okronan z nazivom šampion, med 28. odličji pa smo prejeli še osem velikih zlatih medalj, enajst zlatih medalj, štiri srebrne in štiri bronaste.

VIP uspeh ementalca MU

Naš ementalec MU je zasedel najvišje mesto na neodvisnem ocenjevanju VIP, ki ga izvaja Zveza potrošnikov Slovenije. Za visoko uvrstitev so zaslužne ocena deklaracije, vsebnost soli in senzorične lastnosti.

MU Vita – zmagovita inovativnost

Mednarodno mlekarsko združenje in revija Dairy Innovation sta podelila nagrade za inovativnost v mlekarski industriji IDF Dairy Innovation Awards 2011 in nagradila tudi našo blagovno znamko MU Vita. V kategoriji najboljše nove blagovne znamke je dobila posebno priznanje. Namazi in maslo MU Vita pa so zmagali v kategoriji najboljši novi namazi in masla.

Priznanje projektu razvoja kadrov

Naš uspeh sloni na naših zaposlenih in dobro delo na področju ravnanja z ljudmi pri delu so opazili tudi strokovnjaki. Na 14. konferenci O ravnanju z ljudmi pri delu je namreč strokovna komisija našemu projektu razvoja kadrov podelila priznanje za drugi najboljši projekt.

Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2010

Z največjim deležem oddanih glasov smo bili izbrani za zaupanja vredno blagovno znamko – Trusted Brand 2010. Raziskavo European Trusted Brand izvaja revija Reader’s Digest.

Oglaševalec leta 2009

Ne želimo le slediti trendom, ampak jih tudi ustvarjati. Tako pri razvoju izdelkov kot tudi na področju marketinga. To je potrdila tudi slovenska oglaševalska stroka, ki nam je na 19. Slovenskem oglaševalskem festivalu podelila nagrado oglaševalec leta 2009. Nagrado smo si prislužili za inovativne pristope v komuniciranju, konsistentno upravljanje blagovnih znamk in za pogum pri odločanju za novosti.

Planica, velika nagrajenka med dogodki

Praznovanje 35. obletnice Planice in doseganje Guinnessovega rekorda je odmevalo tudi na 19. Slovenskem oglaševalskem festivalu. V skupini dogodki smo namreč prejeli Veliko nagrado SOF.

Citylight za MU Cuisine zasijal tudi na SOF

V sklopu 19. Slovenskega oglaševalskega festivala je nagrado za najboljši plakat citylight podelilo tudi podjetje Europlakat – prejeli so jo oglasi za akcijo Mu Cuisine.

Mag. Tina Kumelj, marketinška direktorica leta

Ponosni smo, da kakovostno in predano delo naših sodelavcev nagradi strokovna javnost. Mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga, je prejela prestižno strokovno nagrado marketinški direktor leta. Nagrado so podelili na 15. Slovenski marketinški konferenci.

Družini prijazno podjetje

Odlična podjetja se od dobrih ločijo tudi po tem, da zaposlenim omogočijo lažje usklajevanje poklicnih obveznosti z družinskim življenjem. Naša prizadevanja na tem področju so obrodila sadove, saj smo se pridružili tretji generaciji podjetij in organizacij, ki so prejela naziv družini prijaznega podjetja. Hkrati smo prvo podjetje s področja živilsko-predelovalne industrije v Sloveniji, ki je prejelo ta certifikat.

Kar 27 odličij, med njimi 15 velikih zlatih medalj

V Gornji Radgoni je v sklopu 48. mednarodnega sejma Agra potekalo 24. ocenjevanje mleka in mlečnih izdelkov. Bili smo zelo uspešni, saj smo prejeli kar 27 odličij – 15 velikih zlatih medalj, 8 zlatih medalj in 4 srebrne medalje.

Kar 97,22-odstotna skladnost s standardom IFS

Certifikat za doseganje standarda IFS je težko pridobiti, prav tako pa tudi obdržati. In pri ponovni presoji smo bili zelo uspešni, saj smo dosegli zelo visoko raven, kar 97,22-odstotno skladnost z zahtevami standarda.

Planica – Guinnessova rekorderka

Komunikacijska akcija ob praznovanju 35. obletnice sladoleda Planica je prejela ugledni nagradi Prizma in Zlati sempler. Hkrati se je Planica kot najdaljši sladoledni posladek s 35,2 m dolgo sladoledno banjico vpisala v slovensko izdajo Guinnessove knjige rekordov.

11 velikih zlatih medalj

Uspešno smo se udeležili 23. mednarodnega ocenjevanja mleka in mlečnih izdelkov, ki je potekalo v okviru 47. mednarodnega sejma Agra v Gornji Radgoni. Prejeli smo kar 25 odličij, med njimi 11 velikih zlatih medalj, 2 zlati medalji, 9 srebrnih in 3 bronaste medalje.

Super blagovni znamki Ego in Alpsko mleko

Blagovni znamki Ego in Alpsko mleko sta osvojili prestižni naziv Superbrands za leto 2009. Ta laskavi naziv je blagovna znamka Alpsko mleko osvojila drugič, Ego pa prvič.

Pridobili certifikat IFS

Certifikati pomembno pripomorejo k učinkovitejšim delovnim procesom in boljši kakovosti izdelkov. Zato smo se odločili, da se potegujemo za certifikat standarda IFS (International Food Standard). Z uspešno presojo smo tako še povečali konkurenčnost naših izdelkov na evropskih trgih.

Zmagovalni probiotični jogurt Ego

Probiotični naravni jogurt Ego 250 g se je v raziskavi Zveze potrošnikov Slovenije zavihtel na sam vrh in zasedel odlično prvo mesto med probiotičnimi mlečnimi izdelki. V raziskavi, ki poteka po mednarodno sprejeti metodologiji potrošniških organizacij, je dosegel oceno dobro 4,2.

Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2009

Zaupanje potrošnikov je drugič zapored potrdila raziskava European Trusted Brand, ki jo izvaja revija Reader’s Digest. Tudi leta 2009 smo bili namreč izbrani za zaupanja vredno blagovno znamko – Trusted Brand 2009.

Srebrni boben za Milka

Veliki projekti zahtevajo še dodatno pomoč. Pri komuniciranju vrednot je imel zelo pomembno vlogo naš posebni sodelavec – maskota Milko. In njegovo uspešno delo je opazila tudi strokovna javnost. Na 16. mednarodnem oglaševalskem festivalu Zlati boben smo zato prejeli nagrado srebrni boben v kategoriji odnosi z javnostmi.

Avtobus Maxim – mednarodno častno priznanje za kreativnost

Pri komunikaciji s potrošniki sta naši glavni vodili kreativnost in inovativnost. Avtobus Ljubljanskega potniškega prometa smo zato spremenili v skladišče sladoledov Maxim. Ta inovativen pristop so opazili tudi v tujini, saj smo na 39. mednarodnem tekmovanju Annual Creativity Awards prejeli častno priznanje.

Šest šampionov kakovosti za izdelke Ljubljanskih mlekarn

Na 22. mednarodnem ocenjevanju mleka in mlečnih izdelkov v Gornji Radgoni smo bili zelo uspešni, saj smo prejeli šest nazivov šampion kakovosti. Za naše izdelke smo prejeli še šest velikih zlatih medalj, šest zlatih medalj, pet srebrnih in eno bronasto medaljo.

Ljubljanske mlekarne – zaupanja vredna blagovna znamka 2008

Zaupanje naših potrošnikov je potrdila tudi neodvisna raziskavi European Trusted Brand, ki jo izvaja priznana revija Reader’s Digest. Prvič smo se tako lahko ponašali z nazivom zaupanja vredna blagovna znamka – Trusted Brand 2008.

Nagrajeni siri Ljubljanskih mlekarn

Mednarodna potrditev našega dobrega dela je zelo pomembna. Zato smo ponosni, da smo na 9. mednarodni siriadi v avstrijskem Hopfgartnu prejeli zlato medaljo za dvanajst mesecev starano Kranjsko gaudo. Sir za žar MU Cuisine in dimljeni Jošt pa sta prejela srebrni medalji.

Alpsko mleko – Superbrand

Blagovna znamka Alpsko mleko je prava super blagovna znamka, saj je prejela prestižni naziv Superbrand za leto 2008.

Bronasti effie 2008

Ob praznovanju 40-letnice Alpskega mleka smo zasnovali komunikacijsko akcijo »Vsak dan naredi veliko. Alpsko mleko«. In veliko smo s to akcijo naredili tudi mi, saj smo prejeli bronasti effie, nagrado za komunikacijsko učinkovitost.

Najboljši na spletu

Digitalno komuniciranje postaja vse pomembnejše in tega se zavedamo tudi mi. Naša prizadevanja na tem področju je opazila tudi strokovna žirija nagrad Netko in nam podelila Zlato priznanje Netko 2007 za najboljšo poslovno spletno stran. Nagrado smo prejeli v kategoriji predstavitve podjetij s področij industrije, storitev, trgovine in financ.

Letna poročila

Letno poročilo 2016

Letno poročilo Dukat mliječna industrija d.d. in Skupina Dukat

Prenesi dokument

Okoljska izjava za leto 2016

Okoljska izjava za leto 2016

Prenesi dokument

Letno poročilo 2012

Ustvarjamo trende. Premišljeno snujemo uspešne blagovne znamke.

Prenesi dokument

Letno poročilo 2011

Upravljamo blagovne znamke, ustvarjamo tržišča.

Prenesi dokument

Letno poročilo 2010

Preveč in premalo, doma in na tujem, skupaj v smeri - zdravje in vitalnost.

Prenesi dokument

Letno poročilo 2009

Zabeležili smo leto rasti, rekorda in nagrad.

Prenesi dokument

Letno poročilo 2008

Turbulentni časi so. Za nami je mnogo preobratov, ki so nam prinesli uspeh.

Prenesi dokument

Letno poročilo 2007

Presegli smo zastavljene poslovne načrte.

Prenesi dokument